What?!

Skrev ett långt inlägg igår och bara rubriken är publicerad. Irriterande! Hade en fantastisk gladdag igår! Gick långpromenad och shoppade kläder till min härliga postgravidlekamen. Köpte julkort och planerade lite inför julen i tid för en gångs skull. Vart energin kom ifrån kan man undra.
Idag har jag oxå gått en långpromenad och fikat på bibblan med en mammaledig kompis.

Sitter och lyssnar på Jill Johnsons julskiva och är inte jätteimponerad. Det finns bättre julskivor, men pengarna går ju till en god sak så det är väl ok ändå.

Fick precis veta att jag vunnit ett presentkort på en blom-& chokladaffär på jobbet. Great!

Ut igen nu för att hämta stora kotten som lär vara väldigt trött eftersom hon var vaken mellan tre och fyra inatt. Mamman känner sig lite luddig i huvet efter den arla stunden.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag tycker skivan är väldigt fin gillar särskilt "Det är en ros utsprungen". Kram

2011-12-01 @ 17:28:11
Postat av: debbie

Peter Jöback o EMD snurrar runt hos mig!

2011-12-01 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0