Julbord

Idag var jag på julbord på jobbet. Det är så roligt att hälsa på på jobbet och slippa jobbet. Lillskrutt var med och skötte sig exemplariskt. Hon fick fina presenter av mitt arbetslag. Det måste ha varit nån med bra smak som inhandlat grejer för allt var från min favoritaffär! Krokar från Jabadabado, gosedjur och bitnappar.
Julbordet då. Gott som vanligt, men lätt att äta för mycket och jag blir alltid så trött efteråt.
Sprang en kortis på stan oxå med miljoner människor, sovande tvååring och gallskrikande bebis hela vägen hem, men var tvungen att fixa en present. Hann inte tänka så mkt, men jag hoppas mottagaren blir glad.
Hoppas nu på att barnen sover ikväll så jag kan slå in sista klapparna och baka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0