Gott nytt år

Det blev en hemmakväll den sista för året med bara lilla familjen. Mannen lagade afrikansk jordnötskyckling och till efterrätt har vi frossat i dajmtårta och glass. Leo fick dricka läsk och vara uppe länge. Inte för att hon fattar vad nyår är, men ändå. Lola är fortfarande uppe och vaken.

Båda barnen firade den sista kvällen med ett rejält synkroniserat bajskalas. Leo kom helt lycklig med en korv i handen och Lolas rann ner i hela byxbenet, så det blev nyårstvagning här på kvällningen.

Nu sitter vi här i soffan o inväntar tolvslaget framför tvn som riktiga pensionärer, men jag tror jag går och lägger mig innan...Så rolig är jag. Känns som om jag hade mitt firande igår på fint bröllop i Stockholm.
Gott slut och gott nytt år till er!


Kommentarer
Postat av: Pelin

Så söt hon är lillgumman!

2012-01-05 @ 23:00:08
Postat av: Erika

Lilla godingen Leoga. Gott nytt år! Längtar efter er!

2012-01-06 @ 14:10:45
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hej, jag måste säga det här: DET ÄR EN STOR TÄVLING PÅ MIN BLOGG där man vinner valfri vara samarbete med

ett stort företag! VA MED DU OCKSÅ, TÄVLINGEN ÄR FÖR ALLA och tro mig du kommer bli jätte glad när du är med"

KLICKA PÅ LÄNKEN: http://mohammedis.se/2012/january/tavling-vinn-valfri-vara-fran-smartasakerse.html#comment



KLICKA på länken för att komma till tävlingen, ju mer är med , desto roligare blir det. Och önskar att du också vill vara med! TACK OCH HA EN BRA DAG!

2012-01-06 @ 17:22:27
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0