Busy day

Nu börjar julstämningen komma. Snön är på plats, skivorna framplockade, julkorten färdigskrivna och imorse gjorde jag två sorters julgodis: bounty balls och kaffe-&chokladfudge.

Efter förskolehämtning blev det spontanhäng på bibblan. Ett nytt försök med Leo som sist vi var där för flera månader sen bara sprang iväg. Idag sprang hon oxå iväg och jag eftered bebis på armen. Leo ylade som en misshandlad när jag svettandes släpade tillbaka henne till lekhörnan. (varför ser jag aldrig andra föräldrar jaga sina trotsiga barn?) Hon sprang även iväg en stund så vi fick leta. Tur att Malin var där och bjöd på kaffe och mysprat en stund.

Bild1: alla julkort som bara ska postas. Hela 35st blev det.
Bild2: Leo och granntjejen på väg hem från bibblan


Kommentarer
Postat av: däbi

Jag har oxå gjort bounty bollar. Kram

2011-12-07 @ 20:08:19
Postat av: Pelin

Känn dig inte ensam. För någon vecka sedan så skulle vi (dumt nog) köpa sushi på kvällen. Emma var onekligen inte sugen på att följa med, så hon slet av sig alla kläderna, skor och annat och bara SKREEEEK under hela sushibakandet (bakar man sushi hm....) så mamman och pappan blev helt svettiga... sura blickar från alla på restaurangen med....

2011-12-08 @ 11:09:10
Postat av: Veronica

Vad duktig du är som skriver julkort.. Det har inte jag gjort på länge! Har Ni flyttat från pingsthuset eller bor Ni kvar??

2011-12-08 @ 20:34:11
URL: http://renaramavera.blogg
Postat av: Mirjam

Skönt att det finns flera Elin även om det inte är så kul när man är mitt i det. Vera: vi bor inte kvar där.

2011-12-08 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0